Thursday 13 April 2017

KEAJAIBAN TEH ROOIBOS ORGANIK YANG MAMPU MEMBUKA MATA MASYARAKAT

Teh rooibos organik kini semakin dikenali dengan keajaibannya yang mampu menyembuhkan pelbagai penyakit kronik. Hampir setiap masa, kita akan menerima pelbagai feedback positif daripada pengguna dan pengamal teh rooibos.


Malahan, ada dikalangan mereka yang sudah bertahun-tahun menderita pelbagai penyakit kronik tetapi hanya dengan mengamalkan teh rooibos selama tiga bulan akan sembuh serta merta. Ramai pada awalnya sebelum mencuba minum teh ini, kurang percaya dan menganggap ianya sama seperti teh lain. Ada yang membelinya hanya untuk jaga hati kawan, kakak, anak , suami dan sebagainya. ini adalah pengakuan dari pengguna sendiri. Ada yang membeli dan meletakkan sahaja  tanpa di amalkan. ada juga yang minum ala kadar sahaja tanpa bertekad untuk sembuh. Namun ianya berlaku secara semula jadi. mereka sendiri merasa ada sesuatu perubahan yang berlaku dalam diri mereka, terutamanya dengan tahap kesihatan mereka. Pelbagai feed back awal yang dirasai oleh mereka, tetapi biasanya feedback yang diterima  pada awal penyembuhan adalah lebih kepada tinda balas teh rooibos dengan masalah kesihatan ynag dihidapi. ada dikalangan mereka yang merasakan selepas minum teh rooibos ianya menambahkan lagi kesakitan sedia ada.

perkara seperti ini adalah normal dan ini membuktikan bahawa ianya bertindak balas dengan baik. namum pada saat ini, pengguna yang pertama kali mengamalkan teh rooibos akan merasa ragu-ragu dengan teh ini. Pada waktu ini lah mereka memerlukan bimbingan dan sokongan sepenuhnya. syarankan mereka untuk terus mengamalkannya dengan sabar sehingga mencapai satu tahap yang mana, ianya akan menemui kesembuhan. Jangan risau dan ragu-ragu kerana situasinya hampir sama dengan situasi kesembuhan yang lain bukan seoarang dua tapi sudah beratus-ratus bahkan ribu orang yang menemui kesembuhan. bahkan telah mengubah kehidupan.

Ada dikalangan mereka yang menderita penyakit saraf, tulang sehinggah tak mampu untuk bergerak. tetapi selepas mengamalkan teh rooibos mereka kini mampu untuk bangun, duduk, berjalan dan berlari seperti biasa. Jelas terlihat kegembiraan dari setiap pengguna rooibos setelah sembuh, mereka mengibaratkan seperti " MATI DAN HIDUP SEMULA". Tatkala, mereka sudah berputus ada dengan pelbagai kaedah-kaedah perubatan, tanpa disangka, teh yang dianggap tak berapa hebat mampu mengubah situasi dalam tempoh singkat. Bayangkan jika sebelum  ini meraka sangat terbatas untuk menjalankan aktiviti harian akibat kesakitan yang melanda. sehingga ada yang hanya duduk atas kerusi roda untuk menunaikan solat. Ibu kepada anak-anak dan isteri kepada suami merasa sangat bersalah kerana segala kerja rumah dilakukan oleh suami dan anak-anak. sedangkan hidupnya hanya bergantung pada kerusi roda dan mampu untuk duduk sahaja sepanjang masa. Pertolongan yang hadir tanpa disangka. Teh yang dianggap biasa-biasa saja telah mengubah 100% kehidupannya.

Hampir keseluruhan pengakuan dan pengamalan pengguna adalah sama. Setiap kali mendapat feedback dari pengguna, ia adalah sama seperti perasaan anda mendapat sebuah keajaiban besar. Kepakaran yang sama seperti seorang doktor memang sukar untuk ditanding tetapi perasaan menyelamatkan 1 nyawa itu mampu membuatkan diri anda sangat gembira seperti seorang doktor yang berjaya menyelamatkan pesakitnya. Oleh itu,  Teh rooibos tidak pernah mengahalang anda untuk mendapatkan rawatan dari pakar-pakar perubatan kerana tujuannya adalah sama, niatnya juga sama untuk menyembukan. malahan apabila anda ke hospital ianya baik untuk anda mengetahui tahap kesihatan anda pada masa kini. rooibos juga boleh diamalkan bersama-sama dengan ubat hospital.

Ramai di kalangan pengguna rooibos turut menceritakan Keajabian teh rooibos kepada para doktor mereka. ini kerana doktor sendiri yang akan bertanya dengan mereka kerana berasa terkejut dengan situasi pesakitnya yang sembuh serta merta. Antaranya seperti situasi di mana penderita batu karang yang berjaya mengeluarkan batu karang secara semula jadi tanpa menjalankan proses pembedahan. Batu karang sebesar 2 cm  telah keluar melalui air kencing dan perkara ini mendapat perhatian doktor-doktor yang merawat mereka ketika itu.

selain itu, soeroang pesakit diabetes yang terpaksa akan dipotong kakinya kerana takut akan merebak ke bahagian atas kaki, beliau telah meminta penangguhan kerana yakin dengan teh ajaib ini, dan apa yang di jangka kan luka di kainya telah sembuh sepenuhnya, hal ini membuatkan doktor sendiri terkejut dengan kejadian yang berlaku.




No comments:

Post a Comment

hello alls, kini anda boleh berkongsikan segala perkara yang berkaitan dengan kesihatan di ruangkan ini. kongsikan juga pendapat anda, pengalaman anda, dan info berguna di ruangan ini untuk memudahkan kita berkongsi maklumat.