Thursday 27 April 2017

Testomoni Puan Rohaya



Pengalaman Puan wan (kak long ) 
negeri terengganu 
GASTRIK 30 TAHUN

kak yong atau nama sebenarnya Puan wan Rohaya dari terengganu merupakan penderita gastrik yang teruk sejak usia remaja sehigga kini (lebih kurang 30 tahun lamanya). beliau sangat sensitif dengan persekitaran yang berhabuk sebap meghidap masalah resdung. Selepas bersalin, Beliau juga mengalami masalah urat kaki timbul sebesar ibu jari dan memerlukan pembedahan di hospital. Hal ini, menyebapkan beliau sering kali mengalami kesakitan dan kebas-kebas. Kak yong juga menderita penyakit Tibi (Tuberculosis) dan kesannya beliau muntah darah.
Setelah diperkenalkan teh rooibos organik. beliau telah mengamalkannya dan hasilnya, kesemua penyakit yang dihidapinya kini telah sembuh 100%. Dia dah x perlu ke hospital lagi, tak perlu operation, beliau kini mampu untuk melakukan kerja-kerja harian tanpa rasa sakit dan kebas.


No comments:

Post a Comment

hello alls, kini anda boleh berkongsikan segala perkara yang berkaitan dengan kesihatan di ruangkan ini. kongsikan juga pendapat anda, pengalaman anda, dan info berguna di ruangan ini untuk memudahkan kita berkongsi maklumat.